Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
    Co trzecia firma czeka na zapłatę ponad dwa miesiące
    Co trzecia firma czeka na zapłatę ponad dwa miesiące

    Jedna trzecia mikro, małych i średnich firm zmaga się ze zleceniodawcami, którzy nie chcą płacić przez co najmniej 60 dni od wyznaczonego terminu. W relacjach płatniczych utrzymuje się gorsza sytuacja handlu i lepsza budownictwa oraz przemysłu.

    Co trzecia firma czeka na zapłatę ponad dwa miesiące
    Co trzecia firma czeka na zapłatę ponad dwa miesiące

    Jedna trzecia mikro, małych i średnich firm zmaga się ze zleceniodawcami, którzy nie chcą płacić przez co najmniej 60 dni od wyznaczonego terminu. W relacjach płatniczych utrzymuje się gorsza sytuacja handlu i lepsza budownictwa oraz przemysłu.

    Odmrożona branża eventowa z niepewnością patrzy w przyszłość
    Odmrożona branża eventowa z niepewnością patrzy w przyszłość

    Choć targi, kongresy i konferencje ruszyły pełną parą, przedsiębiorstwa zajmujące się eventami wciąż z niepokojem patrzą w przyszłość. Jak wynika z bazy danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej, w czasie pandemii zadłużenie firm branży MICE wzrosło o ponad 10 mln zł i sięga obecnie prawie 27 mln zł. Firmy te odrabiają straty i po cichu liczą na szybkie unormowanie rynku.

    Odmrożona branża eventowa z niepewnością patrzy w przyszłość
    Odmrożona branża eventowa z niepewnością patrzy w przyszłość

    Choć targi, kongresy i konferencje ruszyły pełną parą, przedsiębiorstwa zajmujące się eventami wciąż z niepokojem patrzą w przyszłość. Jak wynika z bazy danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej, w czasie pandemii zadłużenie firm branży MICE wzrosło o ponad 10 mln zł i sięga obecnie prawie 27 mln zł. Firmy te odrabiają straty i po cichu liczą na szybkie unormowanie rynku.

    To nie pandemia, a wzrost kosztów, jest problemem producentów żywności
    To nie pandemia, a wzrost kosztów, jest problemem producentów żywności

    Zadłużenie sektora rolno-spożywczego sięgnęło 534 mln zł, wynika z bazy danych Krajowego Rejestru Długów. Branża warta około 300 mld zł względnie dobrze radzi sobie z pandemią. Mimo to problemy jej nie omijają. Sen z powiek właścicielom najmniejszych firm, spędza wzrost kosztów produkcji i zatrudnienia. Koronakryzys najmocniej dotknął firmy współpracujące z branżą HoReCa i te eksportujące mięso.

    To nie pandemia, a wzrost kosztów, jest problemem producentów żywności
    To nie pandemia, a wzrost kosztów, jest problemem producentów żywności

    Zadłużenie sektora rolno-spożywczego sięgnęło 534 mln zł, wynika z bazy danych Krajowego Rejestru Długów. Branża warta około 300 mld zł względnie dobrze radzi sobie z pandemią. Mimo to problemy jej nie omijają. Sen z powiek właścicielom najmniejszych firm, spędza wzrost kosztów produkcji i zatrudnienia. Koronakryzys najmocniej dotknął firmy współpracujące z branżą HoReCa i te eksportujące mięso.

    Porozmawiają o wsparciu finansowym dla przedsiębiorców
    Porozmawiają o wsparciu finansowym dla przedsiębiorców

    Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. w ramach obchodów 30-lecia działalności, otwiera trzeci cykl bezpłatnych webinariów prezentujących kompleksową ofertę finansową. Pierwszy z nich już 14 października 2021 r.

    Porozmawiają o wsparciu finansowym dla przedsiębiorców
    Porozmawiają o wsparciu finansowym dla przedsiębiorców

    Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. w ramach obchodów 30-lecia działalności, otwiera trzeci cykl bezpłatnych webinariów prezentujących kompleksową ofertę finansową. Pierwszy z nich już 14 października 2021 r.

    Na razie nie będzie kar dla przewoźników za e-TOLL
    Na razie nie będzie kar dla przewoźników za e-TOLL

    Po interwencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców w początkowym okresie funkcjonowania systemu e-TOLL przewoźnicy nie będą karani przez Krajową Administrację Skarbową. Możliwe będą tylko pouczenia.

    Na razie nie będzie kar dla przewoźników za e-TOLL
    Na razie nie będzie kar dla przewoźników za e-TOLL

    Po interwencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców w początkowym okresie funkcjonowania systemu e-TOLL przewoźnicy nie będą karani przez Krajową Administrację Skarbową. Możliwe będą tylko pouczenia.